Participez à la Journée matériaux le 31 mars et 1er avril 2022
MASTER'S LEVEL EXCELLENCE SCHOLARSHIPS

Formal, Physical and Engineering Graduate School and Research (also called SPECTRUMGraduate School) offers a top-level multidisciplinary education at master's and doctorate level,rich in theoretical knowledge and practical applications in mathematics, physics, astrophysics,earth sciences, chemistry and engineering. SPECTRUM is seeking to attract the best students toits academic programs.

Zoom sur

Cinq contrats doctoraux ont été octroyés par l’EUR en 2020. Découvrez les projets retenus !

Zoom sur

La campagne SeaLex (SEarch for Alex) ! Les étudiants du Master 3 G ont pu participer à la Campagne océanographique SEALEX menée par les chercheurs en géoscience de Geoazur du 1er au 9 novembre 2020, au large des embouchures des fleuves de la Roya et du Var. Une expérience formidable pour eux !